Síla

Běhat rychle a dobře chce umět každý. Málokdo už si však uvědomuje, že i běžecká technika, postavení těla a vlastně i samotná rychlost běhu se bez síly neobejde. Ať už mluvíme o posílení středu těla, dolních či horních končetin nebo stabilitě páteře, vše z toho je bezesporu potřeba!

Propadlý kotník – nejčastější chyby

Propadlý kotník – nejčastější chyby

Téměř každý běžec dělá v běžecké technice nejednu chybu - od zvednutých ramen, nehybných rukou, záklonu těla, se můžeme dostat až k propadlému kotníku. Mě osobně zrovna tato chyba bije do očí. Pokud si této padajících kotníků u běžců ve vašem okolí všímáte, odhadem...

číst více
Posilování nohou při běhu – nutnost nebo zbytečnost?

Posilování nohou při běhu – nutnost nebo zbytečnost?

Běhání je pro nohy nemalá zátěž. U pomalejších běhů posilujeme jiné svaly než u těch intenzivnějších a když běháme různé druhy tréninků, setkáváme se s názory, že není nutné nohy nijak posilovat. A kolik je na tom vlastně pravdy? Doby se mění a i přesto, že...

číst více